تاریخ رونمایی آیفون ۱۵؛ افشاگران روی ۲۱ شهریور اتفاق‌نظر دارند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه یک افشاگر با تأیید ادعاهای مارک گرمن گفته است که احتمالاً آیفون‌های جدید اپل ۲۱ شهریور رونمایی می‌شوند. اپل سال‌ها است که آیفون‌های جدید را اواخر شهریور رونمایی می‌کند و احتمالاً امسال نیز به سنت‌هایش پایبند خواهد ماند. کمتر از یک ماه تا رونمایی آیفون ۱۵ باقی مانده است و مطابق انتظار، شایعات مرتبط‌ به ...

< 1 دقیقه
0 دیدگاه
بلووم ایران
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یک افشاگر با تأیید ادعاهای مارک گرمن گفته است که احتمالاً آیفون‌های جدید اپل ۲۱ شهریور رونمایی می‌شوند.

اپل سال‌ها است که آیفون‌های جدید را اواخر شهریور رونمایی می‌کند و احتمالاً امسال نیز به سنت‌هایش پایبند خواهد ماند. کمتر از یک ماه تا رونمایی آیفون ۱۵ باقی مانده است و مطابق انتظار، شایعات مرتبط‌ به این گوشی به بالاترین حد رسیده‌اند.

اپل فعلاً دعوت‌نامه‌ی رویداد جدیدش را برای رسانه‌ها ارسال نکرده است، اما احتمال دارد که دعوت‌نامه سه‌شنبه‌ی این هفته (یا هفته‌ی بعد) ارسال شود. مارک گرمن، افشاگر خوش‌سابقه، مدتی پیش گفت که احتمالاً آیفون‌های جدید ۱۲ یا ۱۳ سپتامبر (۲۱ یا ۲۲ شهریور) از راه می‌رسند.
یک افشاگر دیگر در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به تاریخ رونمایی آیفون ۱۵ اشاره کرده است. او با انتشار دو اسکرین‌شات، ادعا می‌کند که آیفون‌های جدید در تاریخ ۱۲ سپتامبر (سه‌شنبه ۲۱ شهریور) رونمایی خواهند شد.

یکی از مهم‌ترین تغییرات آیفون ۱۵، استفاده از درگاه USB-C است تا گوشی‌های اپل پس از سال‌ها با درگاه منسوخ لایتنینگ خداحافظی کنند. آیفون‌ ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس فریم تیتانیومی و پردازنده سه نانومتری خواهند داشت.

قیمت آیفون ۱۵ فعلاً اعلام نشده، اما برخی منابع به افزایش قیمت گوشی اپل در نسل جدید اشاره کرده‌اند. ممکن است آیفون‌های پرو با افزایش ۱۰۰ دلاری قیمت مواجه شوند. اپل سال گذشته قیمت آیفون را در بازارهای خارج از آمریکا بالا برده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *