گلکسی A35 رونمایی شد؛ برادر معنوی گلکسی A54 برای هدف‌ گرفتن قلب ایرانی‌ها

زمان مطالعه: < 1 دقیقه پس از انتشار شایعات و تصاویر متعدد، سامسونگ سرانجام از دو گوشی میان‌رده‌ی گلکسی A35 و گلکسی A55 رونمایی کرد. گلکسی A35 با طراحی بهبودیافته، نمایشگر باکیفیت، پردازنده‌ی اگزینوس و قیمت منطقی، بیشتر از مدل A55 در مرکز توجه ایرانی‌ها قرار می‌گیرد و بدون شک وارد فهرست بهترین گوشی میان رده می‌شود. حذف‌شدن ناچ و ...

< 1 دقیقه
4 دیدگاه
بلووم ایران
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پس از انتشار شایعات و تصاویر متعدد، سامسونگ سرانجام از دو گوشی میان‌رده‌ی گلکسی A35 و گلکسی A55 رونمایی کرد.

گلکسی A35 با طراحی بهبودیافته، نمایشگر باکیفیت، پردازنده‌ی اگزینوس و قیمت منطقی، بیشتر از مدل A55 در مرکز توجه ایرانی‌ها قرار می‌گیرد و بدون شک وارد فهرست بهترین گوشی میان رده می‌شود.

حذف‌شدن ناچ و جایگزینی‌اش با حفره‌ی دوربین، مهم‌ترین تغییری محسوب می‌شود که در پنل جلویی گلکسی A35 به چشم می‌آید. فریم دستگاه تخت طراحی شده است، اما دکمه‌های پاور و تنظیم صدا با فریم هم‌تراز نیستند. سامسونگ این سبک طراحی را Key Island می‌نامد که قبلاً مشابهش را در گوشی‌های گلکسی A15 و گلکسی A25 دیده بودیم.

پنل پشتی میزبان سه دوربین است که به‌صورت عمودی چیده شده‌اند. حذف ناچ، دوربین سه‌گانه و پردازنده‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ باعث شده تا گوشی سامسونگ مدل گلکسی A35 شباهت غیرقابل انکاری با گلکسی A54 پیدا کند؛ موبایلی که محبوبیت زیادی در بازار ایران و جهان پیدا کرد و گلکسی ای ۳۵ را می‌توان به نوعی برادر معنوی آن دانست.

نمایشگر اولد Galaxy A35 مانند نسل قبل اندازه‌ی ۶٫۶ اینچی دارد که در کنار میزبانی از حسگر اثر انگشت، محتوای بصری را با وضوح +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به‌ تصویر می‌کشد. گلکسی A35 از نظر ابعاد ۱۶۱٫۷ در ۷۸ در ۸٫۲ میلی‌متر است و وزنش به ۲۰۹ گرم می‌رسد.

مجموعه‌دوربین گلکسی A35 شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با f/2.2 و دوربین‌ ماکرو ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می‌شود. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است و دیافراگم f/2.2 دارد.

 

4 نظر ارسال شده

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *