گلکسی A55 سامسونگ رونمایی شد؛ رقیب سرسخت پوکو X6 پرو با فریم فلزی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه گلکسی A55 سامسونگ با دوربین سه‌گانه، همان طراحی همیشگی و بدنه‌ی باکیفیت‌تر از نسل قبل برای رقابت‌ با پوکو X6 پرو رونمایی شد. سامسونگ با رونمایی رسمی گلکسی A55 به قطار شایعه‌های بی‌امان بهترین گوشی میان‌رده‌ی خود در سال ۲۰۲۴ پایان داد. Galaxy A55 پردازنده‌ی اگزینوس دارد، از طراحی آشنا استفاده می‌کند و از دوربین ...

< 1 دقیقه
4 دیدگاه
بلووم ایران
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گلکسی A55 سامسونگ با دوربین سه‌گانه، همان طراحی همیشگی و بدنه‌ی باکیفیت‌تر از نسل قبل برای رقابت‌ با پوکو X6 پرو رونمایی شد.

سامسونگ با رونمایی رسمی گلکسی A55 به قطار شایعه‌های بی‌امان بهترین گوشی میان‌رده‌ی خود در سال ۲۰۲۴ پایان داد. Galaxy A55 پردازنده‌ی اگزینوس دارد، از طراحی آشنا استفاده می‌کند و از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد. قیمت گلکسی A55 همان چیزی است که انتظارش را داشتیم.

سامسونگ می‌گوید گلکسی A55 در بخش جلویی به نمایشگر ۶٫۶ اینچ فول اچ‌دی پلاس اولد با نام تجاری Super AMOLED مجهز است که به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دست می‌یابد و از فناوری Vision Booster پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر با شیشه‌ی گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود و روشنایی‌اش حداکثر ۱٬۰۰۰ نیت است.

گلکسی A55 سامسونگ از پردازنده‌ی ۴ نانومتری اگزینوس ۱۴۸۰ استفاده می‌کند که به گرافیک Xclipse 530 بر پایه‌ی معماری AMD RDNA2 مجهز است.

 

4 نظر ارسال شده

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

    • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *